گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در سیدخندان

انواع گچبری در سیدخندان به مدیریت : “زارع” شماره تماس : 09120857023

انواع گچبری در فضای داخلی ساختمان – گچبری در سیدخندان

 

طرح های زمینه ای و سطح – گچبری در سیدخندان

این نوع طراحی بر روی سقف و دیوار قابل اجرا است و یک سطح کلی را با نظمی خاص در بر می گیرد. با استفاده از این شیوه می توان قاب های گچی را نیز بر روی دیوارهای گچی ایجاد کرد که زیبایی خاصی دارند. طرح های تذهیب، مقرنس و اقسام گل های ریز و درشت به همراه طرح های درخواستی مشتری، قابل اجرا در طرح های زمینه ای می باشد.

طرح های حاشیه ای

این شیوه گچبری اغلب در کناره و حاشیه سقف ها، گوشه های راه پله، کناره های راهرو و همه گوشه ها و زوایا اجرا می شود. گچبری حاشیه یکی از پر طرفدارترین نوع گچ بری است که در ساختمان انجام می گیرد و بر زیبایی بنا می افزاید.برای نمونه اجرای یک شاخه درخت مو با برگ ها و میوه های برجسته برای حاشیه بسیار جلوه زیبایی دارد. گِره ، تذهیب ، چَنگ و چُدن و بسیاری از نقوش سنتی و مدرن را می توان برای امتداد در یک مسیر و حاشیه در نظر گرفت. طرح های حاشیه ای را می توان مزین به جملات زیبا نیز کرد و با برجسته سازی جلوه بیشتری به آن داد.

طرح های خاص

این نوع از گچبری به صورت تکی و ویژه برای اماکن خاص سفارش داده می شود. اغلب کار به صورت مجزا آماده شده و بر روی سازه نصب می شود. بهترین مکان برای استفاده از این طرح ها،سر در، دیوار بالای شومینه، سر قاب و روی ستون ها می باشد. تنوع در طرح های خاص بسیار زیاد است. برای نمونه طراحی آرک آشپزخانه یک کار خاص و تک محسوب می شود که می توان با سبد میوه یا انواع گل ها برجسته سازی را انجام داد. نمونه هایی از طرح های خاص را می توان بر روی سقف ساختمان های لوکس و مدرن نیز دید. اطراف منابع روشنایی سقفی با گچبری خاص برجسته سازی می شود.

آشنایی با ویژگی های آینه دکوراتیو| آینه کاری دکوراتیو :09120857023
کلیک کنید

بیشتر بدانید : گچبری در هفت تیر

آشنایی با روش های گچبری در سیدخندان

گچبری در سیدخندان دستی

 

گچبری دستی از زیباترین شیوه های کار با گچ در زیباسازی ساختمان های مسکونی است که از گذشته های دور تا به امروز رواج دارد. در اماکن تاریخی ایران می توان انواع ستون های گچ کاری شده و سقف های نقش برجسته گچی را دید.در این شیوه آماده سازی گچ به صورت کامل توسط گچکار صورت می گیرد.گچ کارمخلوطی از آب و گچ رابه نسبت های دقیق ترکیب کرده و خمیری انعطاف پذیر از گچ حاصل می شود. اسکلت اصلی کار در دستان گچ کار شکل گرفته و تا زمانی که گچ به حالت جامد در آید با دست شکل داده می شود. سپس هنرمند گچ کار از ابزارهای مخصوص برای کنده کاری و گچبری استفاده می کند.

زمان اجرای گچ روی دیوار به مدیریت گچبری در سیدخندان

 

زمان محدودی برای ایجاد نقش روی گچ در نظر گرفته می شود. چناچه گچ کاملا جامد و سفت شود، امکان کنده کاری و نقش سازی روی آن وجود ندارد و تنها می توان طرح اصلی را پرداخت کرد. ایجاد پستی بلندی ها روی سقف یا دیوار توسط دم بر، بومخوار، کاردک، نقاله و ابزارهای خاص امکان پذیر است ولی بدون دستان هنرمند گچ کار، هیچ نقش زیبایی خلق نمی شود. لطافت و ظرافت در این هنر نقش مهمی دارد ولی اگر گچ مرغوب نباشد همه زحمات از بین خواهد رفت. زمان اجرای گچبری های دستی بسیار بیشتر از گچبری پیش ساخته است و ارزش نهایی کار نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. قیمت نهایی کار و دستمزد گچ کار در این مورد همیشه بیشتر خواهد بود.

بهترین رنگ برای گچبری در نیاوران سقف منزل با مدیریت : 09120857023
کلیک کنید

معرفی گچبر خوب و حرفه ای در سیدخندان :

در این مقاله قصد داریم گروه  گچبری خوب و حرفه ای در تهران را به شما معرفی کنیم.

گروه گچبری علی زارع با مراجعه به محل  پروژه  و بازدید از محل بنا به خواست و سلیقه کارفرمایان محترم طراحی را آغاز کرده و در سریع ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت کار را تحویل می دهند.

1 دیدگاه دربارهٔ «انواع گچبری در سیدخندان به مدیریت : “زارع” شماره تماس : 09120857023»

  1. بازتاب: گچبری در اکباتان,گچکاری ساختمان با مدیریت : 09120857023

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید