گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در پردیس

بهترین گچبری در پردیس به مدیریت : آقای زارع 09120857023

گچبری مدرن در پردیس

 

شاید در نگاه اول گچبری تنها برای فضاهای لوکس و تاریخی  مورد استفاده قرار گیرد اما در واقع امروزه گچبری مدرن جایگاه خاصی در دکوراسیون داحلی باز کرده  و یکی از پر طرفدارترین تزئینات برای سقف های فضاهای داخلی محسوب می شود .البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند. با گذشت زمان، امروزه با ورود مکانیزم های جدید و مدرن ساخت و ساز آپارتمان ها و ساختمان ها یا شرکت های ساختمانی از گچبری مدرن  پیش ساخته یا طراحی آن برای دکور داخلی و معماری آن استفاده می شود.

گچبری مدرن به سبک آقای زارعی – گچبری در پردیس

گچبری در پردیس مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. گچبری ساختمان در هر دوره ای از زمان شکل و طرح خاص مختلفی داشته است که در طی گذشت سال ها طرح ها و نقش آن تغییر نموده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن طرح داخلی منازل خود و معماری آن می توانید از سبک هنر گچبری مدرن  برای سقف و دیوار منزل خود استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید در مورد : گچبری در اکباتان تهران

سبک دکوراسیون داخلی خانه گچبری در پردیس

 

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی که برای پذیرایی خود در نظر دارید از انواع گچبری سقف مدرن و سنتی برای دیزاین سقف پذیرایی تان استفاده نمایید. اضافه کردن لوسترهای مدرن و لامپ های زیبا و جذاب می تواند مدل سقف پذیرایی شما را به طرحی شگفت انگیز و خاص تبدیل کند و حس رویایی و رمانتیکی را برای همه اهل خانه بوجود آورد.
استفاده از گچبری مدرن جلوه خاصی به منازل می دهد. گچبری مدرن در ساختمانها ،ادارات ،هتل ها و…کاربرد فراوانی دارد.که هنرمندان با ذوق به خوبی این اشکال را به اجرا گذاشته و شکل هایی مانند نور مخفی که در سالن های پذیرایی ،لابی ها و…اجرا می کنند شکل های دیگری از قبیل باکس ،باند،ستون،آرک و اپن وانواع ابزارهای گلویی ، قاشقی ،فیتیله،تسمه،لبه نورمخفی،تو خالی وجود دارد.

اجرای گچبری در هفت تیر با قیمت ارزان و تخفیف زیاد به مدیریت : 09120857023
کلیک کنید

تفاوت نور مخفی و باکس – گچبری در پردیس

 

تفاوت نور مخفی و باکس در این است که نورمخفی تور را به وسیله شلنگ به سقف می تاباند ولی باکس نور را توسط هالوژن به دیوارها می تاباند.این فرآیند در گچکاری اهمیت بسزایی دارد به این صورت که در ساختمانهای بتنی ،پل یا گودر وجود دارد که گچکار آن را به شکل باکس در می آورد که در اینجا به علت نبودن فضای کافی نمی توان از  هالوژن استفاده کرد ولی می توان با همان هزینه نورمخفی به صورت ابزار گلویی اجرا کرد .

جهت گچبری در پردیس با ما در تماس باشید

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین گچبری در پردیس به مدیریت : آقای زارع 09120857023»

  1. بازتاب: گچبری در هفت تیر,گچکاری ساختمان با مدیریت : 09120857023

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید