گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در ولنجک

قیمت و ارزان ترین گچبری در ولنجک : 09120857023

دلیل استفاده از گچ بری در ولنجک سقف و قرنیز

 

انواع گچبری در ولنجک سقف

گچبری ساختمان از زمان قدیم رایج بوده و یک معماری اصیل ایرانی می باشد. در حال حاضر هنر گچبری همان آذین سقف با گچ می باشد که معمولا  جلوه لوکسی به ساختمان می دهد بیشتر اوقات گچبری در مرکز چلچراغ ، لوستر و یا نور افشان قرار می گیرد.
وقتی صحبت از گچبری می شود اولین چیزی که به ذهن همه می رسد گچبری سقف منزل است، که می توان گفت گچبری فقط برای سقف نیست بلکه برای دیوار و ستون نیز مورد استفاده قرار می گیرد . گچبری ها دارای سبک مختلف و متفاوتی هستند که می توانید با توجه به دکور و چیدمان منزلتان نوع گچبری سقف ، دیوار و ستون خود را مشخص کنید . در دیوارهایی که با ارتفاع زیاد هستند معمولا از گچبری های با ضخامت بسیار بالا استفاده می کنند تا باعث شود که ارتفاع دیوار کمتر به نظر برسد ، شما نیز اگر منزلتان داری دیوارهایی بلند می باشد می توانید از این ترفند برای بهتر شدن دکوراسیون منزل خود استفاده کنید

بیشتر بخوانید : گچبری در سعادت آباد


معمولا از گچبری ها برای جداکردن سقف از دیوار جهت از بین بردن حالت یک پارچگی استفاده می شود که می تواند به صورت رنگی متفاوت از دیوار شما نیز باشد تا باعث شود منزل شما زیبایی قابل توجه تری داشته باشد.

مدل گچ بری در ولنجک سقف جدید

 

از زمان های گذشته تا به امروزه در ایران از گچ بری برای تزیین سقف استفاده می شود مصالح اصلی مورد استفاده در مدل گچ بری سقف، گچ می باشد و به دلیل خاصیت شکل پذیری آسان و چسبندگی و رنگ مطلوب و قیمت ارزان گچ, بیشتر معماران ساختمان از طرح های مختلف گچ بری برای سقف و شومینه و دور لوستر و … استفاده می کنند.

استفاده از گچبری در انقلاب، کلاسیک در سقف،دیوار، راهروها : 09120857023
کلیک کنید


استفاده از طرح های زیبا و جذاب گچ بری سقف می تواند معماری داخلی منزل شما را مدرن و متفاوت کند امروزه طرح های مختلفی برای گچ بری سقف طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و معماری داخلی ساختمان خود از طرح های مدرن و کلاسیک گچ بری برای سقف منزل تان استفاده کنید.

گچ بری سقف آشپزخانه و پذیرایی

یکی از بخش های مهم در هر خانه ای پذیرایی است که باید برای  طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی اهمیت زیادی قائل شد. امروزه از مدل های کناف سقف و سقف کاذب و گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود که مدل های گچ بری سقف پذیرایی در بین طراحان داخلی ساختمان محبوبیت زیادی را از زمان های گذشته تا به امروز داشته اند و علاوه بر این استفاده ازمدل گچ بری سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند.

علاوه بر پذیرایی از گچ بری می توان در مکان های مختلفی از سقف ساختمان نظیر سقف آشپزخانه و سقف اتاق خواب استفاده کرد.

استفاده از لوسترهای زیبا و متفاوت می تواند نمای متفاوتی را به سقف ساختمان بدهد هم چنین ایجاد نورپردازی مدرن بر روی سقف گچ بری، زیبایی و جذابیت سقف گچ بری شده را بیشتر می کند.

اکثر ما زمانی که به سقف خانه فکر می کنیم، ایده هایی که به ذهن ما می آید معمولا سقفی ساده، سفید و تخت است. با توجه به پیشرفت فراوانی که در عرصه طراحی و دکوراسیون منزل شاهد بودیم و روز به روز به سراغ مدل های جدیدتر و شیک تر می رویم بنظر می رسد مدل سقف پذیرایی از دید بسیاری از افراد حتی طراحان پنهان می ماند. اما یک طرح زیبا برای سقف پذیرایی یا اتاق نشیمن می تواند فضایی یگانه و بی نظیر در خانه بوجود بیاورد و هر فردی را که قدم به داخل خانه و هال پذیرایی شما می گذارد محو خود کند. بعلاوه یک سقف زیبا در هال پذیرایی می تواند کارکتری خاص و جدایی به آن ببخشد. این مورد برای خانه هایی که هال پذیرایی و اتاق نشیمن آنها به صورت مشترک و یک تکه در یک منطقه از خانه وجود دارد می تواند بسیار مفید باشد چرا که تزیین زیبای سقف با انواع طرحهای جالب گچبری و کناف برای مدل سقف پذیرایی می تواند محیط پذیرایی را کاملا جدا نشان داده و مانند جزیره ای جدا افتاده کارکتر مخصوص به خودش را به آن بدهد.

قاب گچبری پشت تلویزیون+قاب گچبری دیوار پذیرایی در گچبری زارع
کلیک کنید

مدل های سقف،گچبری در ولنجک

مدل های سقف های مدرن پذیرایی می توانند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به سقف های ساده و سفید در فضای اتاق ایجاد کنند. با تعداد زیاد مدل های معرفی شده سقف پذیرایی توسط طراحان که علاوه بر زیبایی فوق العاده، کاربردی هم هستند محدوده وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شده است. شما می توانید با اضافه کردن نورهای LED یا هالوژنی در سقف طراحی سقف پذیرایی تان را به سطح بالاتر و کامل تری ببرید. با کمی خلاقیت بخرج دادن در طرح مدل سقف پذیرایی مدرن، شیک و ظریف گرفته یا طرح های سنتی، در هر دونوع می توانید با اضافه کردن لوستر و لامپ هایی زیبا سقف پذیرایی را تبدیل به مدلی شگفت انگیز کنید که حس بودن در فضایی رویایی را برای تمامی اهالی خانواده و مهمانان زنده می کند.

دلیل استفاده از سقف های طاقدار – گچبری در ولنجک

 

استفاده از سقف های طاقدار می تواند حس ارتفاع، بلندی و آزاد بودن را در پذیرایی بیش از پیش جلوه بدهد مخصوصا برای آپارتمان های کوچک با سقف کوتاه بسیار گزینه مناسبی هستند. همچنین سقف های دو طبقه برای باز نشان دادن فضا و دادن چهره ای مدرن به خانه بسیار ایده آل هستند که البته با خانه هایی با سقف بلند بهتر ترکیب می شود و بعدی تازه هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ ارگونومیک به هال پذیرایی و خانه می دهد.
بسیاری از ما کمتر به سقف به عنوان عنصری مهم برای ایجاد تغییر در فضا توجه می کنیم و شاید این مسئله به این دلیل است كه فكر می‌كنیم سقف خارج از دید است. اما اضافه كردن قرنیزآلات به سقف می‌تواند یك بُعد و ساختار كاملا جدید به خانه اضافه كند. این كار می‌تواند نقطه كانونی را گسترش داده، ریتم و مدولاسیون اضافه كرده، و بستری برای اضافه كردن رنگ و چیزهای دیگر فراهم كند.

راهنمای انتخاب بهترین گچبری در فرمانیه : 09120857023
کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید