گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در انقلاب

استفاده از گچبری در انقلاب، کلاسیک در سقف،دیوار، راهروها : 09120857023

گچبری در انقلاب، کلاسیک روی سقف و …

 

گچبری کلاسیک یکی از زیباترین هنرها برای ایجاد سبک خاص در دکوراسیون است. از ایام قدیم استفاده از انواع گچبری ها در معماری ایرانی متداول بوده است. با گذر کردن از دوره های مختلف شکل و نوع گچبری ها نیز دچار تغییر شده است. در حال حاضر استفاده از اشکال کلاسیک گچبری در کل دنیا ترند شده است و از آن در موارد مختلف استفاده می شود.

ابتدا در گچبری کلاسیک شما باید یک فضای بدون دکور بندی یا دکوراسیون مدرن داشته باشید یعنی فضایی که در سقف دارید بدون نور مخفی ،باکس ،باند و غیره باشد در یک گچبری کلاسیک شما باید یک سطح صاف داشته باشید درگچبری کلاسیک از شکستگی ها نمی توانید استفادد کنید این موضوع در مورد اجرای سقف ها است ولی در گچبری کلاسیک شما می توانید تمام این دکورها را در دیواها اجرا کنید بطور مثال در یک سالن 60متری یک واحد 150متری می توان یک محراب در کنج دیوار اجرا کرد و دیوارها را قاب بندی کرد با سلایق مختلف می توان ستون ها را تزیین کرد از سرقاب و متیف می توان به طرق مختلفی در قاب بندی ها استفاده کرد و این موضوع در اجرای منازل مسکونی کاربرد فراوانی دارد زیرا در یک واحد مسکونی به دلیل متفاوت بودن نقشه ساختمان هیچکدام از دیوارها به یک اندازه نیستند بین ستون ها و دیوار کشی های جداکننده ی اتاق ها ،سرویس ها ،سالن ،آشپزخانه هر کدام دارای ابعاد متفاوتی هستند و در ضمن شما برای اجرای قاب بندی دیوارها قطعا به کلید و پریزها برخورد می کنید که این امر نیز باعث کوچک و بزرگ شدن قاب بندی ها شده که در قرینه سازی شما را دچار مشکل خواهد کرد .بنابراین قبل ازاجرای گچبری کلاسیک شما باید بسیاری از مسائل را که در اجرای دکوراسیون شما دخیل است را در نظر داشته باشید .

ارزان ترین گچبری در ازگل به مدیریت زارع : 09120857023
کلیک کنید

گچ بری در انقلاب کلاسیک

 

گچ بری کلاسیک و زیبا با نور پردازی صحیح  و اصولی می تواند تاثیر چشم گیری در نمای داخلی اتاق ها داشته باشد. تزیینات زیادی وجود دارند که می توانند در چهره کلی خانه شما تاثیر گذار باشند و دکوراسیون داخلی خانه تان را پرجزییات تر و پرکارتر جلوه دهند. یکی از این تزیینات گچبری هایی هستند که ما عموما آن ها را روی سقف ها می بینیم. امروزه بسیاری از خانه های ایرانی تمایل به اجرای گچبری سنتی وگل وبوته  ،گچبری کلاسیک و نئوکلاسیک در قسمتهای مختلف از سقف پذیرائی ها ولابی های ساختمانهای نو ساز دارند.زیرا هنوزمشتاق اصالت گچبری، این هنرایرانی  در دکوراسیونهای منازل هستند.

ولی رفته رفته نورپردازی های بی کیفیت جای خود را در خانه های مسکونی شهر از دست داده و جای خود را به گچبری های کلاسیک و نئوکلاسیک زیبا به سبکهای گچبری اسلیمی یا اسلامی،گچبری رومی وایتالیائی وبسیاری از سبکهای گچبری در ساختمانها و ورودی ساختمان ها ولابی ها وهتل ها داده اند ومورد پسند تراست.

گچبری سقف کلاسیک – گچبری در انقلاب

برای گچ بری باید , به سبک خانه و ارتفاع سقف توجه داشته باشید . زمانی که سقف شما ارتفاعش تا زمین زیاد است می توانید از گچ بری های شلوغ برای اتاق ها استفاده نمایید . حتی اگر شومینه دارید , می توانید دور آن را گچبری نمایید. این سبک برای خانه هایی به سبک کلاسیک زیبا می باشد و اگر این طرح را در خانه های مدرن اجرا نمایید مسلما با دکوراسیون شما همخوانی ندارد.

همان طور که گفتیم گچبری های کلاسیک دارای جزئیات زیادی هستند و معمولا به نسبت گچبری های معمولی دارای ارتفاع بیشتری هستند به همین منظور در خانه هایی با پلان باز می توان از آن ها برای تقسیم های فضایی استفاده کرد.
یکی دیگر از مواردی که باید برای گچ بری در نظر داشته باشیم , سبک مبلمان وعناصر دکوری استفاده شده در خانه است.اگر شما قصد دارید که دیوارهای اتاق را کاغذ دیواری بزنید , باید از گچ بری کمتری در سقف استفاده نمایید استفاده از آباژور ایستاده در کنار مبلمان به این سبک، زیبایی خاصی می بخشد.

بهترین گچبری در پردیس به مدیریت : آقای زارع 09120857023
کلیک کنید

بیشتر بخوانید : گچبری در نیاوران

سقف کلاسیک – گچبری در انقلاب تهران

سقف هر خانه و نقش و نگار موجود در آن یکی از تاثیرگذارترین عناصر در کل دکوراسیون محیط می باشد. در صورتی که از گچبری مناسبی در سقف استفاده شود قطعا صاحب خانه ی منحصر به فردی خواهید شد.

گچبری کلاسیک سقف در گچبری ساختمان

گچبری ها بیشتر در سقف خانه مورد استفاده قرار می گیرند. گچبری سقف هم مانند خیلی دیگر از تزیینات دارای سبک های مختلفی هستند، از ساده ترین شکل ممکن تا پر جزییات ترین. گچبری های ساده برای خانه هایی با سبک دکوراسیونی مدرن و مینیمال کاربرد دارد اما گچبری هایی که جزییات بیشتری دارند، برای خانه هایی با سبک دکوراسیونی کلاسیک مناسب ترند

گچبری کلاسیک سقف پذیرایی- گچبری در تهران

اتاق پذیرایی یکی از مکان های بسیار مهم در هر خانه ای است. اگر سقف این اتاق دارای گچبری های زیبا و کلاسیک باشد، دکوراسیون خانه شما سبکی شاهانه و بسیار کلاسیک خواهد داشت. معمولا گچبری های استفاده شده در پذیرایی پر از جزئیات زیبا و ظریف می باشند. البته انتخاب نوع طرح بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد.

گچبری کلاسیک سقف اتاق خواب-گچبری در انقلاب

استفاده از گچبری کلاسیک در اتاق خواب ها نیز بیشتر از قبل شده است. سقف اتاق خواب شما محلی است که هر شب قبل از خواب و هر بعد از بیدار شدن مشاهده می نمایید. معمولا از طرح های ساده برای گچبری اتاق خواب استفاده می شود زیرا طرح های شلوغ می تواند از آرامش موجود در اتاق خواب کم نماید.

انواع گچبری در سیدخندان به مدیریت : "زارع" شماره تماس : 09120857023
کلیک کنید
گچبری کلاسیک سقف آشپزخانه – گچبری در انقلاب تهران

همان طور که می دانید آشپزخانه محلی بسیار مهم برای تهیه غذا و انجام نظافت روزانه است. برای سقف آشپزخانه نیز از گچبری های کلاسیک ساده استفاده می شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «استفاده از گچبری در انقلاب، کلاسیک در سقف،دیوار، راهروها : 09120857023»

  1. بازتاب: گچبری در اکباتان,گچکاری ساختمان با مدیریت : 09120857023

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید