گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در فرمانیه

راهنمای انتخاب بهترین گچبری در فرمانیه : 09120857023

گچبری در فرمانیه، قرنیز و گچ بری در تزئین سقف

 

گچبری در فرمانیه : اضافه كردن قرنیزآلات و گچ بری‌ها به سقف راه مقرون به صرفه‌ای برای تغییر شخصیت یك اتاق است.

اضافه كردن الوارهای چوبی كم‌عمق و نزدیك به هم می‌تواند به اتاق ساختار داده و زیبایی كلی آن را ارتقا دهد. با رنگ كردن این الوارها به رنگی روشن كه بتواند بدون تیره كردن آن جلوه بصری زیبایی بدهد باعث روشن‌تر شدن فضا و ایجاد آرامش شود و در عین حال حفظ حس رسمی بودن فضا را بوجود آورد.

گچ بری‌ ها می‌توانند نقطه كانونی اتاق را تقویت كنند. این كار در اتاق‌های مرتفع ایده بسیار خوبی است. در چنین اتاقی استفاده از گچبری فضا را تعریف كرده و در آن تمركز ایجاد می‌كند.

حتی اتاق‌های كوچك، مانند حمام‌ها و انباری‌ها، فضای مناسبی برای قرنیزآلات هستند. با استفاده از یك طراحی مشبك فضای سقف بی‌پایان و بی‌كران به نظر می‌رسد.

گچبری اضافه كردن قرنیزآلات به سقف، خواه چند لایه ساده باشد و یا چند الوار چوبی رنگ‌ شده، می‌تواند حتی یك رختشوی‌خانه كوچك و ساده را تبدیل به فضایی زیبا و جذاب كند. و این كار با یك بازسازی كوچك در خانه‌ای كه می‌خواهد تبدیل به فضای منحصربه‌فرد با هزینه كمی شود امكان‌پذیر است.
قرنیزهای سقف در یک راهروی دراز بسیار با ارزش هستند. با این كار می‌توان حس دراز بودن راهرو را از آن گرفت و این فضا را تبدیل به فضایی خوشایند و جذاب كرد.

یك سقف مسطح را می‌توان با استفاده از قرنیزها و الوارهای چوبی تبدیل به سقفی منحنی كرد. البته این كار را نمی‌توانید خودتان انجام دهید. انجام این كار نیاز به یك طراحی دقیق و یك فرد متخصص دارد، اما نتیجه نهایی آن ارزشمند و قابل توجه خواهد شد.

بهترین گچبری در پردیس به مدیریت : آقای زارع 09120857023
کلیک کنید

گچبری سقف کاذب: تزئینات رومی در گچبری در فرمانیه

برخی از طراحان خانه از روش ساخت سقف کلیسای جامع بهره نمی برند. به طور کلی، سقف کلیسایی در اتاقی که به اندازه کافی عریض نباشد منجر می شود که اتاق تنگ به نظر برسد. همچنین باید راحتی اتاق را نیز در نظر گرفت. اگرچه سقف کلیسایی می تواند الهام بخش باشد اما ممکن است فضای بیشتری برای زندگی ایجاد نکند.


مزایا و معایب یک سقف به سبک کلیسای جامع- گچبری در فرمانیه

پیش از اینکه در مورد معماری خانه خود تصمیم گیری کنید، تمامی جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید. اگر این نوع سقف بدون کاهش راحتی اتاق منجر به باز شدن فضا می شود از آن استفاده کنید. در مقابل، اگر با دیگر بخش های خانه شما مطابقت ندارد، که احتمالاً هم همین طور است آن را کنار بگذارید. گچکاری ساختمان


طرفداران کلیسای جامع – گچبری ئر فرمانیه

فضای بیشتر از مزایای این نوع سقف است. در خانه ای با طرح مناسب، سقف کلیسا منجر به چشم آمدن دیگر ساختارهای خانه شده و آن ها را تکمیل می کند. خانه دو طبقه ای که دارای اتاق مجاور مناسب باشد، سقف طاقدار می تواند برای آن مناسب به نظر برسد. با پلکانی که از میان آن عبور می کنند و قسمتی که روی این سقف باز می شود، این نوع طراحی کابردی خواهد بود.
مزیت دیگر نور است. پنجره هایی که به شکل صحیح قرار داده شده باشند منجر می شوند که نور مناسب به قسمت بالایی سقف برسد. پس از تاریک شدن هوا، نورهای مصنوعی درخشانی که از چند جهت به سقف می تابند، بستگی به تعداد سطوح سقف خواهند داشت. پرتوهای نور به ارتفاع سقف و موقعیت آن بستگی دارند، که یکی دیگر از ویژگی های خیره کننده سقف کلیسای جامع است.

استفاده از گچبری در انقلاب، کلاسیک در سقف،دیوار، راهروها : 09120857023
کلیک کنید

 معایب سقف کلیسای جامع-گچبری فرمانیه تهران

ویژگی های زیبای یک سقف کلیسا ممکن است اگر طراحی ناخوشایند به نظر برسد، معایبی نیز داشته باشند. تنها به این دلیل که می توانید این نوع سقف را ایجاد کنید بدان معنا نیست که حتماً باید این کار را انجام دهید. این موضوع تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، اما اگر ساخت آن منجر می شود احساس راحتی خانه تحت تاثیر قرار گیرد آن را نسازید.


از دیگر معایب آن طبیعت عملی آن است. از نظر هزینه های ساخت، سقف کلیسای جامع می تواند منجر به دو برابر شدن هزینه طراحی اتاق شود. همچنین هزینه های گرمایش و سرمایش را افزایش می دهد به این دلیل که فضای بیشتر به معنای این است که فضای بیشتری باید سرد و گرم شود و تهویه هوا بیشتر شده است.


اگر در قسمت بالایی سقف وسایل روشنایی وجود داشته باشد، عوض کردن حباب های چراغ یک مشکل بزرگ خواهد بود. و در نهایت، تمیز کردن دیوارها و پنجره ها در اتاقی که سقف کلیسایی دارد نیازمند افراد متخصص و یا یک نردبان بسیار بلند است.
در حالیکه سقف کلیسایی منجر به ارتفاع و فضای بیشتر در اتاق می شوند، اما با هر خانه ای تناسب ندارند. از نقطه نظر زیبایی، سقف کلیسایی می تواند زیبا و یا زشت باشد. به طور کلی، سقف های کلیسایی مشکلاتی نیز دارند. اگر این نوع طراحی برای شما جذاب بوده و منجر به زیبایی خانه شما می شود، حتما از آن استفاده کنید زیرا بسیار مفید خواهد بود.

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای انتخاب بهترین گچبری در فرمانیه : 09120857023»

  1. بازتاب: گچبری در نیاوران با مدیریت : 09120857023

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید