گچبری ساختمان،کناف کاری ساختمان در تهران

گچبری در پاسداران

گچبری در پاسداران به مدیریت : زارع 09120857023

گچبری در پاسداران

 

گچبری در پاسداران سنتی

گچبری در پاسداران : هنر گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی،شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است.همانطور که از نام این هنر پیدا است ،مصالح اصلی به کار رفته در این هنر گچ می باشد.در ایران نیز گچبری در دوره های مختلف تاریخی همراه با تفاوت هایی بوده است.گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل پذیری،چسبندگی،رنگ مطلوب،کاربرد آسان،فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.

تزئینات گچبری سنتی سبک ها و مدل های مختلفی دارد که هر کدام مورد پسند گروه مختلفی از مردم است برخی از افراد گچبری های سنگین،پر نقش و نگار و رنگی را می پسندند،د رحالی که اشخاص دیگر ترجیح می دهند گچ رنگ سفید خود را داشته و با طرح هایی ساده و سبک اجرا شود.

به عنوان نمونه گچبری، چفت گیری و ابزار زنی طاقچه بسیار ارزشمند هنری از کاخ بیشاپور از سده سوم میلادی در موزه لوور پاریس و قطعاتی از آثار دوره ساسانی نیز در موزه ملی ایران نگهداری می شوند .

هنر گچبری ایرانی اسلامی از چنان جاذبه ای برخوردار است که قطعه هایی از آن در موزه لوور پاریس و موزه ملی ایران نگهداری می شوند .

گچبری کلاسیک در پاسداران

گچبری کلاسیک و شیک و زیبا به همراه نور پردازی اصولی میتواند تاثیر چشم گیری روی نمای داخلی منزل بگذارد.امروزه خانواده های زیادی تمایل به اجرای گچبری کلاسیک در قسمت های مختلف خانه مثل سقف پذیرایی و لابی های ساختمان های نوساز و مدرن دارند.برای گچبری کلاسیک یا انواع گچبری ها باید به سبک خانه و ارتفاع سقف توجه زیادی داشت مثلا وقتی که سقف خانه ارتفاعش تا زمین زیاد است میتوانید از گچبری های شلوغ استفاده کنید حتی اگر شومینه دارید میتوانید دور آن را هم گچبری کنید.

بهترین گچبری در پردیس به مدیریت : آقای زارع 09120857023
کلیک کنید

یکی دیگر از مواردی برای باید در نظر داشت سبک مبلمان و دیگر عناصر خانه است.اگر قصد دارید دیوار ها را کاغذ دیواری کنید باید از گچبری کمتری در سقف استفاده کنید و اگر میخواهید سقف خانه پهن نشان داده شود از ترکیب چند مدل گچبری استفاده کنید.گچبری در پاسداران

گچبری در پاسداران استفاده از گچبری کلاسیک می تواند در ظاهر خانه شما بسیار تاثیرگذار باشد و دکوراسیون منزل را پر جزئیات به نمایش بگذارد. بیشتر از گچبری کلاسیک برای تزئینات سقف استفاده می شود. گچبری کلاسیک میتواند بسیار دارای جزئیات باشد و یا ساده باشد. ولی چنان چه دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد بهتر است از گچبری کلاسیک و با جزئیات برای آن استفاده شود.

برای داشتن گچبری کلاسیک بر روی سقف باید از رنگ طلایی در آن استفاده شود تا دکوراسیونی لوکس داشته باشید. البته نباید کل گچبری را به رنگ طلایی در آورد بلکه می توان ترکیب رنگ سفید و طلایی را در گچبری کلاسیک سقف مورد استفاده قرار داد.

از ویژگی‌های این سبک می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. گچبری دیوارها، مبلمان آنتیک، وسایل دکوری و حکاکی شده، سقف‌های بلند، پرده های گران قیمت و فاخر از این قبیل هستند.

گچبری مدرن پاسداران

تغییر و تحولی که امروزه در سبک و دکور خانه های امروزی به وجود آمده است به دلیل تنوع و گستردگی مدل گچبری مدرن است که امروزه بسیار گسترده تر شده است.

امروزه گچبری مدرن جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی باز کرده و یکی از پر طرفدارترین تزئینات برای سقف های فضاهای داخلی محسوب می شود.البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند.

استفاده از گچبری در انقلاب، کلاسیک در سقف،دیوار، راهروها : 09120857023
کلیک کنید

گچبری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. گچبری در هر دوره ای از زمان شکل و طرح خاص مختلفی داشته است که در طی گذشت سال ها طرح ها و نقش آن تغییر نموده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن طرح داخلی منازل خود و معماری آن می توانید از سبک هنر گچبری مدرن برای سقف و دیوار منزل خود استفاده نمائید.

گچبری در پاسداران همچنین می توان به غیر از گچبری مدرن از سقف کنافی یا کاذب برای زیباسازی سقف منازل و سالن پذیرایی استفاده کرد. در صورتی که بخواهید برای زیباسازی سقف منزلتان و سقف پذیرایی هم از تکنیک سنتی و هم روش های نوین استفاده کنید می توانید گچبری مدرن را برای این کار به کار ببرید.گچبری پاسداران

اما توجه داشته باشید که در صورتی که نورپردازی درست و اصولی در کنار طرح گچبری سقف وجود داشته باشد نمای آن بسیار چشم نوازتر و زیباتر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید